reklama

Len mala úvaha bez zbytočných opráv

Nezmyselnost dvoch názorov spajajuca sa v jednej. Vete mocnej. Obloha viac ľ oblakov už zlucit nechce. Zlom nenastane. Nastať by mohol. Zúfalstvo a túžba odchádzajú nádej.kasa vrie. Nik nechce slabikuu len cely rým ... Oo sladká a ,,, ty vieš čo som myslel. Červené nechty a hluk. Splet . Gin ,tonik?....blankytny odlesk malého nosa a snehove zuby. Bože... Ty nie si jednoduchý , tak prečo to robíš?,,,,pre odraz myšlienky, ze šťastie vie byt aj tvoje?ak odrazom má byť veta : keď som chcel, nič mi nebolo nemožné tak potom ano. Ale by nemalo existovať. Ale ak by nemalo byť, tak kde by bolo to naše ľudské, čo ak? Zastať a nechcet viac ... .ale ...skús ho vymazať . Rozprava o kolotoči. To isté, tá istá .... Zvláštna zvrátenosť o istej, inej, či tej istej? Kolotoč? Nemal by sa točiť navždy. Musí nájsť koniec. Len či na konci nie je znovu iní zaciatok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Marek Repiský

Marek Repiský

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ten... ale nie ten nie určite skôr niekto iný a hlavne ja. Ten, ktorý sa zobudí a po pár minútach má chuť znovu spať. a opačne... Slabý a silný zároveň. Zoznam autorových rubrík:  šanca pre myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu