reklama

ráno

A zrazu je tu ďalšie ráno. Ďalší deň. Slnko je trošku žiarivejšie ako včera. Asi kvôli tomu nočnému dažďu. Muselo pršať, všade je mokro. Milujem tie rána keď je mokro a slnko sa to všetko snaží veľmi rýchlo vysušiť. Možno len z rozmaru alebo aby sme nemuseli chodiť po mokrých chodníkoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Len ako využiť tento deň. Musím toľko vecí a vlastne nemusím. Však ako je krásne. Ešte aj vôňa je dnes výnimočná. Bol som ostatné roky slepý alebo je tento deň naozaj výnimočný? Je to môj posledný deň keď je všetko také pekné? Alebo práve naopak? Je prvý? Dnes to začína?

Nebudem sa trápiť zbytočnými otázkami. Nato budem mať čas pred spaním. Zabuchnem za sebou tie prekliate väzniace dvere a som vonku. Slobodný pocit pri tom všetko. Mám orosené nohy a horúce plecia od toho žiariaceho snaživca. Však sa snaž aj tak ich všetky nevysušíš.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hľadám nejakú tichú lúku. Nech mi tie ukričané telesné schránky zbytočne nekazia tú výnimočnú chvíľku. Počujem len tie hladné vrabce. Stále niečo zháňajú pod zub. Ale čo . Sú to vtáky a aspoň sa nenudia. Aj ja by som si mal niečo dať. Ale čo. Čo si dám ja pod zub keď je ten deň taký výnimočný.

Vlastne ani nie som hladný. tá ranná rosa ma dokonale nasýtila. Moje telo je šťastné. Teda asi ho znovu ovládlo to srdce s dušou. Asi je to skôr pre bláznov. Ale asi chcem byť ten blázon.

Napadá ma len jediná otázka. Koľko takých rán už bolo a ja som ich nevidel? A koľko z vás už zažilo ráno.

Marek Repiský

Marek Repiský

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ten... ale nie ten nie určite skôr niekto iný a hlavne ja. Ten, ktorý sa zobudí a po pár minútach má chuť znovu spať. a opačne... Slabý a silný zároveň. Zoznam autorových rubrík:  šanca pre myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu