reklama

kyslé pocity a kyslé chute

Niekedy mám chuť na niečo kyslé. Naozaj. Čo tak citrón. Alebo ocot. Možno to trošku zaštípe ale bude fajn. Niečo také čo ma v návale eufórie vráti späť do reality. Ako tých ľudí z divadla keď zaznie posledný tľapot rúk a tí nadšenci sa potom odoberú späť do svojich domovov. Krásne tváre nadšenia sa v priebehu pár sekúnd zmenia na osočujúce monštrá. Aj keď z noblesným kostýmom a závidenia hodným slovníkom výrazov. Však v jednoduchosti je krása a divadlo ako budova už prežilo aj horšie nálety a nálady reality.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niekedy mám naozaj chuť na niečo kyslé. Ale však načo si kupovať citróny či ocot. Stačí tak z recesie sa ísť pobaviť na pár frázach. Len za kým. A ešteže sa vždy niekto nájde kto ma povzbudí v tom, že sú nejaké tie reči aj o mne. A to potom hneď preberieme aj iných. Zmyselné zanietenie o rozhovor o iných chybách. Ale pozor! Nikdy ale nikdy o svojich. Náhodou si pokaziť náladu len kvôli sebakritike je zbytočné. Aj keď spomenúť sem tam nejakú zanedbateľnú chybičku je v poriadku. Aby sme vyzerali dokonale, aj keď sa hovorí, že nik nie je dokonalí. A vlastne aj to je zle. Zbytočne vytŕčať z davu je samovražda.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekedy mám chuť na niečo extra kyslé. Ale to ma naozaj stojí aj dosť námahy aj trošku odhodlania. Musím sa vydať na cestu za ľuďmi, z ktorých vyžaruje ozajstná nenávisť voči mne. Ale tak inak ma milujú a majú radi. Teda myslia si, že to dobre hrajú. Veľmi srdečné rozhovory aj keď cez zuby ale sú. Aj sa zasmejeme aj sa porozprávame a dozviem sa aký som vlastne v pohode človek. V podstate mám aj kyslé a aj dobrú náladu. Aj keď to nie je veľmi správne ale keď mňa tá irónia tak baví. A v podstate aj môjmu psíkovi hovorím: „ aj ty si len človek“ .

To kyslé ale tak často nemusíme ani hľadať. Ono si nájde nás. Aj to divadlo často ponúka predstavenia mimo budov. Octové obklady na miestach kde ich netreba sa ponúkajú samé. Skôr z pocitu ako z ľútosti mám častejšie chuť na sladké. Aspoň zatiaľ sa mi darí z octu urobiť si jahodový sirup. A občas aj malinový. Len sa zdá, že niekedy tá moc má chuť odísť preč so slovami : „ je to na mňa až veľmi kyslé“ .

Marek Repiský

Marek Repiský

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som ten... ale nie ten nie určite skôr niekto iný a hlavne ja. Ten, ktorý sa zobudí a po pár minútach má chuť znovu spať. a opačne... Slabý a silný zároveň. Zoznam autorových rubrík:  šanca pre myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu